Orice produs cumpărat de la Giftspot.ro poate fi returnat în termen de 30 de zile de la data achiziției.
Clientul are dreptul, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a specifica un motiv, să renunțe la produsul cumpărat de pe magazinul online Giftspot.ro, în termen de 30 de zile, calculate de la data comenzii, dacă integritatea comercială a produsului sau ambalajului nu a fost afectată.
Rambursarea sumei se face exclusiv prin transfer bancar către un cont bancar specificat de client, deschis în România.
CONDIȚII DE RETURNARE A PRODUSULUI ȘI ANULAREA COMENZII:
(în conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014)
Dreptul de retragere
- Potrivit Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără a fi necesară invocarea vreunui motiv.
Informarea în prealabil
- Conform art. 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014, în cazul în care Giftspot.ro (profesionistul) nu s-a oferit să recupereze personal produsele, consumatorul suportă costurile directe de returnare, cu condiția să fi fost informat în mod clar despre aceasta înainte de încheierea contractului.
Costuri de returnare
- Prin prezenta, vă aducem la cunoștință faptul că orice cost legat de expedierea produselor returnate se află în sarcina consumatorului, în conformitate cu art. 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014.
- Returnarea se realizează exclusiv la adresa indicată în Bulgaria, cu un curier ales de consumator. Astfel, consumatorul va achita toate taxele de transport generate de procesul de returnare.
Condiții de retur
- Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite: neutilizate, nedeteriorate, cu toate accesoriile și ambalajele originale, fără urme de uzură.
- Orice deteriorare sau lipsă a componentelor poate duce la diminuarea valorii rambursului sau la refuzul returnării, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
Opțiuni pentru returnare
- CONSUMATORUL poate alege să expedieze produsul folosind un curier la alegerea sa, trimițând coletul la adresa COMERCIANTULUI. În acest caz, CONSUMATORUL va primi înapoi întreaga sumă achitată către COMERCIANT.
- COMERCIANTUL poate, la cererea CONSUMATORULUI, să trimită un curier la adresa acestuia pentru a ridica coletul. În acest caz, CONSUMATORUL nu va plăti nimic curierului pentru returnare, însă suma rambursată de către COMERCIANT către CONSUMATOR va fi diminuată cu 29,99 lei.
Rambursarea sumei achitate
- Giftspot.ro se angajează să ramburseze sumele încasate (inclusiv costul livrării inițiale, dacă este cazul), în termen de maximum 14 zile de la data la care este informat despre decizia de retragere, însă poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor sau până la momentul primirii unei dovezi privind expedierea acestora.
- Rambursarea sumelor plătite se efectuează exclusiv prin transfer bancar, în baza unui cont bancar furnizat de consumator.
Prin continuarea comenzii, confirmați că ați citit și înțeles aceste condiții, inclusiv obligația de a suporta costurile de returnare, așa cum este prevăzut în art. 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014.
- Păstrați ambalajul original și toate accesoriile produsului primit. Păstrați totul – cutii, cărți, folii și pungi.
- Produsul returnat trebuie să fie fără urme de utilizare, fără zgârieturi, fără semne de lovituri și cu toate acoperirile de protecție pe care produsul le avea la primire.
- Ambalajul original, toate cărțile și documentele, inclusiv documentele de proprietate, trebuie să fie intacte, să nu fie zgâriate și/sau deteriorate.
- Costurile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de dvs.
În cazul exercitării dreptului de retragere, se consideră că ați exercitat și dreptul de retragere cu privire la conținutul bonus asociat produsului, dacă există, și aveți obligația de a-l returna.
ÎN CAZUL ÎN CARE PRODUSUL ESTE:
- Produsul nu este în ambalajul său original sau îi lipsesc părți din acesta;
- Ambalajul produsului a fost deteriorat la deschidere și;
- Produs cu aspect deteriorat și/sau cu integritate comercială afectată și urme vizibile de utilizare;
NU PUTEȚI RETURNA PRODUSUL:
- Produse care, după ce au fost livrate și datorită naturii lor, s-au amestecat cu alte produse din care nu pot fi separate;
- Produse sigilate care au fost deschise după livrare și nu pot fi returnate din motive legate de igienă sau protecția sănătății (orice produse cosmetice);
- Produse realizate la comanda dvs. și/sau conform cerințelor dvs. individuale.
Dacă produsul a fost vizibil utilizat, ambalajul său este deformat sau este într-o stare care face imposibilă revânzarea acestuia fără o reducere de preț, situația va fi evaluată și rambursarea sumei nu va fi integrală, ci parțială!
PAȘI LA RETURNAREA PRODUSULUI
- După ce primim produsul returnat, conținutul coletului va fi inspectat și procesat de echipa noastră;
- Valoarea produsului returnat va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice, de la data la care am primit produsul returnat, pe contul pe care l-ați indicat în formularul de returnare.
- Nu avem obligația să vă rambursăm costurile suplimentare de livrare ale produselor, atunci când ați ales în mod expres o modalitate de livrare a produselor diferită de cea mai ieftină modalitate standard de livrare oferită de noi.
- Costurile de returnare a produselor livrate vor fi deduse din sumele de rambursat, cu excepția cazurilor în care vă organizați singuri și pe cheltuiala dvs. returnarea produselor.
ADRESE PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR
- Destinatar: WEB MARKET GROUP LTD (GIFTSPOT.RO)
- Oras: BULGARIA, Targovishte (7700)
- Address: Strada Krali Marko 2-4
- Persona de contact: Gencho Tanev
- Telefon: +359 897 060 530
Este recomandat ca atunci când returnați produse, acestea să fie ambalate cât mai aproape de modul în care v-au fost trimise de către noi. Astfel, riscul ca acestea să fie deteriorate în timpul transportului scade semnificativ.
IMPORTANT: Păstrați nota de curier și factura. Când returnați produsul, asigurați-vă că ambele documente sunt returnate împreună cu produsul/produsele.
Comenzile livrate cu „Livrare gratuită” nu pot fi returnate din nou cu livrare gratuită. Clientul trebuie să plătească în avans taxa de curierat pentru returnarea produsului.
Comerciantul nu poate fi tras la răspundere în cazul în care consumatorul a completat formularul de retragere din contract, dar nu a returnat produsele la adresa comerciantului în termenul legal prevăzut.
În conformitate cu prevederile art. 14 alin. (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, consumatorul are obligația de a returna produsele către comerciant pe propria cheltuială, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care și-a comunicat decizia de retragere. De asemenea, conform art. 14 alin. (3), produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost recepționate, cu toate accesoriile, fără semne de deteriorare sau uzură excesivă care să le diminueze valoarea.
În cazul unui conflict care nu poate fi rezolvat împreună cu Giftspot.ro – ОРС.
Toate produsele au garanție legală, conform legislației europene.
- Pentru baterii reîncărcabile – 6 luni
- Pentru electrocasnice – 2 ani
POȚI FACE O RECLAMAȚIE ÎN URMĂTOARELE CAZURI:
- Defecte de transport la primirea produsului – imediat după livrare! Toate defectele de transport trebuie raportate magazinului online în 2 ore după ce produsul a fost livrat clientului.
- În cazul unui defect de fabricație, identificat în 24 de ore de la primirea produsului și cu aspectul comercial și ambalajul produsului intact.
- În cazul unei facturări sau livrări greșite din vina comerciantului.
Clientul trebuie să deschidă coletul și să verifice dacă integritatea acestuia este păstrată (în unele cazuri, dacă produsul funcționează) imediat după livrare. Dacă produsul este spart sau deteriorat, clientul trebuie să informeze comerciantul cât mai curând posibil la email: office@giftspot.ro și să furnizeze material fotografic/video al produsului spart/deteriorat.
RECLAMAȚIA POATE FI RESPINSĂ ÎN CAZUL ÎN CARE:
- S-a încercat remedierea defectului de către persoane neautorizate;
- Condițiile de depozitare și utilizare nu au fost respectate;
- Urme de impact mecanic sau chimic;
- Acoperire deteriorată sau deformare a carcasei sau alte părți ale produsului;
- Geam spart sau rupt;
- Piese rupte sau lipsă;
- Lipsa documentului care atestă achiziția produsului;
IMPORTANT: Produsul defect (sau produsul care urmează să fie verificat dacă este defect) este trimis de către client prin curier pe cheltuiala sa. Dacă produsul are un defect real și este înlocuit sau reparat, este returnat clientului pe cheltuiala comerciantului; dacă nu există o problemă reală și produsul nu este defect, este returnat pe cheltuiala clientului.
IMPORTANT: Garanția produselor acoperă doar defectele de fabricație, dar nu și defectele apărute după utilizare și manevrare, fie ele intenționate sau nu. Defectele apărute după utilizare includ spargerea, crăparea, zgârierea, decolorarea, apariția de neregularități, dezgolirea și ruperea cablurilor și altele asemănătoare. Se consideră că fără intervenția umană, aceste probleme nu ar apărea și, ca la orice produs, aceasta nu este considerată o condiție de garanție.
În cazul în care produsul nu corespunde contractului de vânzare, consumatorul are dreptul să facă o reclamație, solicitând vânzătorului să aducă produsul în conformitate cu contractul de vânzare. În acest caz, consumatorul poate alege între repararea produsului, înlocuirea cu unul nou sau restituirea contravalorii.
Când se face o reclamație, consumatorul trebuie să completeze obligatoriu formularul de renunțare la comandă/reclamație, furnizat mai jos;
Dacă produsele livrate prezintă defecte de fabricație sau nu corespund comenzii (piese lipsă, model greșit etc.), COMERCIANTUL suportă costurile de returnare a produsului sau costurile de expediere a pieselor/piesei lipsă către client.
După stabilirea că produsul este defect și s-a întâmplat un eveniment de garanție, cheltuielile plătite de consumator vor fi restituite de către comerciant.
În cazul înlocuirii produsului, va fi trimis unul nou pe cheltuiala comerciantului.
În caz de reparare, produsul reparat va fi returnat clientului pe cheltuiala comerciantului.
Dacă nu se stabilește un defect / eveniment de garanție, clientului i se vor returna cheltuielile pentru achiziționarea produsului, cu excepția cheltuielilor de returnare a acestuia către comerciant.
FORMULAR PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE DE LA CONTRACTUL DE COMANDĂ
- Destinatar: WEB MARKET GROUP LTD (GIFTSPOT.RO)
- Oras: BULGARIA, Targovishte (7700)
- Address: Strada Krali Marko 2-4
- Persona de contact: Gencho Tanev
- Telefon: +359 897 060 530
Prin prezentul notific că renunț la contractul încheiat de mine pentru achiziționarea următoarelor bunuri/servicii: