Plată
Comenzile de pe site pot fi plătite prin una dintre următoarele metode:
- Ramburs – plată în numerar curierului la livrarea comenzii (Când plătiți ramburs, se percepe o taxă suplimentară de 7 lei)
- Card de credit sau de debit – Plata în avans a valorii comenzii cu card de credit/debit. Tranzacțiile sunt procesate de furnizorul de servicii de plată Stripe
- Paysera – Plata anticipată a sumei pentru comandă în contul nostru bancar, prin intermediul sistemului de plăți electronice Paysera
Fiecare comandă trimisă de pe site-ul Giftspot.ro este însoțită de o factură electronică care este trimisă clientului prin e-mail.
Veți primi și un chitanță de la curier, care servește la contabilizarea facturii de la noi.
Păstrați chitanța de la curier, deoarece vă va fi necesară în caz de eveniment de garanție sau de renunțare la comandă!
Plățile ramburs și cu cardul sunt plătite furnizorului doar prin intermediul bancar.
Livrare
Toate comenzile de pe site-ul Giftspot.ro sunt trimise din Bulgaria, orașul Târgoviște (7700), str. Krali Marko 2-4
Termenul de livrare este între 2 și 4 zile lucrătoare.
În situații excepționale, cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, sărbători oficiale etc., pot apărea întârzieri în termenele de livrare, dar acestea sunt circumstanțe independente de noi, pentru care nu putem asuma responsabilitatea.
Pentru comenzile către localități mici, care sunt deservite conform unui program, livrarea poate dura până la 4 zile lucrătoare.
Toate comenzile sunt trimise din Bulgaria prin firma de curierat EU Shipments, care livrează coletele la adresa clientului din România cu FAN Courier – https://www.fancourier.ro/
Prețurile pentru livrarea produselor de pe site sunt fixe – 15.99lei pe colet.
Toate comenzile cu o valoare de peste 500 de lei sunt trimise cu LIVRARE GRATUITĂ.
Când plătiți ramburs, se percepe o taxă suplimentară de 7 lei
Comenzi
După ce ați finalizat comanda pe site, veți primi un e-mail la adresa pe care ați lăsat-o pentru contact. După ce pregătim și trimitem coletul dvs., veți primi un al doilea e-mail care confirmă faptul că puteți aștepta livrarea în termenul specificat. În ziua livrării, curierul care vă aduce coletul vă va contacta la numărul de telefon pe care l-ați lăsat în timpul plasării comenzii.
Dacă ați ales livrarea la sediul curierului, veți primi un SMS atunci când coletul ajunge la sediu.
Dacă ați primit un e-mail de confirmare că comanda dvs. a fost trimisă, dar nu primiți notificări de la serviciul de curierat în termenul de livrare specificat, contactați-ne la adresa de e-mail: office@giftspot.ro
Dacă comanda dvs. încă nu a fost pregătită și trimisă, o puteți modifica. Cea mai bună opțiune este să ne trimiteți un e-mail la office@giftspot.ro și orders@giftspot.ro. În e-mail, specificați numărul comenzii dvs. și modificările pe care doriți să le faceți.
Rețineți că pregătim comanda dvs. cât mai curând posibil, așa că încercați să ne contactați cât mai repede.
Dacă comanda dvs. încă nu a fost pregătită, putem corecta datele greșite. Contactați-ne cât mai curând posibil pentru a remedia erorile la timp.
În caz contrar, comanda dvs. va fi trimisă cu datele greșite și este posibil să existe întârzieri în livrarea acesteia.
Dacă comanda dvs. încă nu a fost trimisă, desigur că o puteți anula. Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este să ne anunțați despre acest lucru la adresele noastre de e-mail office@giftspot.ro și orders@giftspot.ro
Rețineți că pregătim comanda dvs. cât mai curând posibil, așa că încercați să ne contactați cât mai repede.
RETURNARE ȘI SCHIMB
Dacă produsul se află în starea în care l-ați primit (cu ambalajul intact, cu toate documentele și accesoriile care însoțesc produsul), desigur că ne puteți returna produsul. Pentru acest lucru, completați formularul de returnare și schimb de pe site. Vi se cere să asigurați transportul în siguranță al produsului returnat, ambalându-l corespunzător (așa cum l-ați primit) și să-l trimiteți la adresa:
- Destinatar: WEB MARKET GROUP LTD (GIFTSPOT.RO)
- Oras: BULGARIA, Targovishte (7700)
- Address: Strada Krali Marko 2-4
- Persona de contact: Gencho Tanev
- Telefon: +359 897 060 530
Cheltuielile de returnare a produsului sunt suportate de client. Mai multe informații despre condițiile de returnare și schimb, precum și formularul de returnare și schimb pot fi găsite AICI.
IMPORTANT: Păstrați nota de curier și factura. Când returnați produsul, asigurați-vă că ambele documente sunt returnate împreună cu produsul/produsele.
Dacă ați primit un produs greșit sau defectuos, cea mai bună opțiune este să îl refuzați la verificarea și testarea acestuia, chiar în timpul livrării. În cazul în care ați observat discrepanța după acceptarea coletului, trebuie să ne contactați prin e-mail la adresa: office@giftspot.ro și orders@giftspot.ro, pentru a rezolva problema împreună.
Dacă greșeala este de partea noastră, cheltuielile de livrare pentru returnarea produsului și/sau înlocuirea acestuia cu un altul sunt suportate de noi.
ALTELE
Da, puteți plasa cu ușurință o comandă corporativă la noi. Pentru cantități mai mari, vă putem oferi și o mică reducere.
Dacă doriți să emitem o factură pentru compania dvs., completați datele și (CUI, Administrator, adresă de înregistrare). Câmpurile pentru completarea datelor firmei le veți vedea după ce alegeți opțiunea „Doriți factură pe firmă?”, care se află sub câmpul pentru telefon, pe pagina cu informații despre plată.
În cazul în care aveți un număr de TVA valid, nu vi se va aplica TVA, deoarece comenzile sunt trimise din Bulgaria; trebuie doar să introduceți numărul dvs. de TVA în câmpul corespunzător.
Da. Pentru acest lucru, trebuie să introduceți adresa dvs. de e-mail pe pagina produsului în câmpul „Anunță-mă când este disponibil”. După ce produsul este din nou disponibil pentru vânzare pe site, veți primi o notificare pe e-mailul furnizat.